zondag 14 augustus 2011

Birthday boy

Deze week hadden we natuurlijk het eigenlijke hoogtepunt van deze reis: Antal was jarig! Hij werd 10 (zelfs mijn jongste is nu een tiener!), en dat hebben wij geweten! We hadden de tent versierd en na de kadootjes hadden we zelfgebakken pancakes als ontbijt. Vervolgens vertrokken we voor een echt verjaardagsprogramma: eerst naar een soort funhal en daarna ergens zwemmen. Bij de funhal (videospelletjes en karten etc) hoorde ook een all-you-can-eat buffet. Pasta's, undercooked pizza's (schijnt zo te horen) en gelukkig ook een saladbar. Onbeperkt drinken en zelf ijsjes tappen. Wat wil je nog meer? (behalve weg). Pal er tegenover zal een Disney-achtig waterpark dus daar zijn we toen maar naar toe gegaan. Allemaal gekke glijbanen etc. Much fun.
Voor ons avondeten zijn we in Salt Lake City naar de Spagettifactory gegaan.
Niet duur, best lekker en in een oude fabriekshal. Het is een soort keten.

Als verjaardagstaart hadden we een supermarkt appeltaart, we zagen later dat het zonder gewone suiker was. Toch was de taart nog steeds erg zoet! Het was ook een erg gelei-ige taart, we hebben 'm niet helemaal opgegeten. Natuurlijk had ik in mijn Dutch Oven zelf een taart moeten bakken, maar ik twijfel nog een beetje of een taart ook naar chili gaat smaken (je mag geen zeep gebruiken). Ik had trouwens een Dutch Oven kookboekje gekocht en de schrijvers bleken in de buurt vd camping te wonen! Zij hadden al aan veel Championships meegedaan en vaak gewonnen, een goed boek dus. Ik heb ze direct een mailtje gestuurd dat ik hun boekje had gekocht. Ze wensten mij Good luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten