vrijdag 20 september 2013

Gemakkelijke vrijdag.




Een tijdje terug ging mijn man voor zijn werk weer eens naar China.
Omdat het in zijn tak van sport ook echt wel minder gaat denkt hij steeds dat het wel eens de laatste keer kan zijn!
Deze keer nam hij daarom maar eens het goede fototoestel mee (mag nooit te lang want dan kan ik niks fotograferen).
Hij heeft ook een goed oog voor mooie plaatjes, van mensen, gebouwen en zeker eten (voor mij)
De afgelopen jaren heeft hij echt hele mooie foto's gemaakt, hij reist vaak naar minder toeristische/ongeschonden gebieden, rural China.
Soms is het echt een reis terug in de tijd, oude vrouwtjes op sloffen stenen aan het sjouwen, middeleeuwse werkomstandigheden. Veiligheidsvoorschriften lijken niet te bestaan.

Door het reizen had hij deze keer niet zoveel tijd en veel plaatjes kent hij ondertussen natuurlijk al wel maar ik wil toch even een vleugje China delen!

doerian in de supermarkt, lekker stinken!
Chinese Albert Heijn?
hier had hij best iets van mee mogen nemen!

straatvoedsel


kraampje langs de weg

jammieeee! Peking duck
Deze foto's zijn allemaal vrij gelikt, ik zal nog eens wat oude foto's opsnorren. Meer het ongerepte, pure, plattelands China.                                                                                                                    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten