woensdag 4 mei 2011

Op naar Duitsland, Bratwurst und Kartoffelsalad

Wij gaan een paar dagen kamperen in Duitsland. Niet echt mijn keus (ik wilde natuurlijk naar Frankrijk), maar mijn man wilde graag de omgeving laten zien waar hij een tijdje voor een bedrijf geplaatst was.
Betere deze paar dagen dan een hele vakantie!
Gelukkig is er mooi weer voorspeld (20+), alleen wel koude nachten (3C). Daar zie ik echt tegen op, ik ga morgen nog even een thermo-onderbroek kopen.
Eigenlijk is dit een generale repetitie voor onze grote kampeeractie in de USA, werken alle matjes nog, zijn de slaapzakken dik genoeg?
We reizen vrij spartaans: tent, slaapzakken, matjes, 6 onderbroeken en 6 personen in een stationcar (zonder aanhanger of imperial), er is geen plek voor kookstel en pannen en er gaan 2 strandstoelen mee. Wat moeten we 's avonds doen? (stoelendans?)
Gelukkig zijn het maar 2 nachten en overdag gaan we stadjes bekijken en lekker uit eten, Bratwurst und Kartoffelsalad.
Daarna langs Drenthe ivm moederdag en dan maandag: mijn VERJAARDAG!
Auf wiederhören!

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier in Duitsland! En in Drenthe, mijn geboorte provincie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel geboren in Groningen, maar opgegroeid in Drenthe (mijn man ook). Onze ouders wonen er nog steeds, ik ben denk zelf al te verwesterd, mijn ouwe dag gaat in Den Haag plaats vinden!

    BeantwoordenVerwijderen