vrijdag 30 november 2012

Lastminute geweldige Foodie-Sintkado!



Even snel tussendoor, misschien vertel ik niets nieuws maar ik moet het toch even kwijt.
Bij het Kruitvat loopt tot 2 december 2012 een geweldige tijdschriftenactie!
Voor E 9,95 krijg je een halfjaar-abonnement op diverse (38!) tijdschriften, voor elk wat wils, week- of maandbladen.
Eén vd tijdschriften is de ELLE-eten, een HALF JAAR lang voor maar 9,95!!!! (6 nummers!)
En nee, ik heb geen Kruidvat-aandelen.

Aan de kassa krijg je na betaling een bon met activeercode en hiermee kun je tot 31 januari een tijdschrift kiezen. Je hoeft dus niet direct te beslissen.
Ik heb heel uitgekookt zo'n bon voor mijzelf gekocht, als ik dan geen abonnement van de Sint krijg (staat wel bovenaan mijn lijstje) kan ik het altijd nog zelf regelen. En als de Sint wel goed in zijn grote boek gelezen heeft kies ik gewoon een ander leuk tijdschrift! (J/M ofzo, kan ik leren opvoeden).

Doe er uw voordeel mee!!!!

Details HIER


PS. ik kreeg nog een geweldige tip van Caroline Brouwer: de Foodies heeft op het moment een jaarabonnement voor 12 euro! Dit is dus 1 euro per editie! Foodies here we come!!!!!! (wordt niet automatisch beeindigd)
Gaan al die tijdschriften failliet ofzo?
details HIER

6 opmerkingen:

  1. Nog een voordeeltje: de Foodies heeft ook een aanbieding: De foodies voor een heel jaar lang voor € 1,- per blad. Dus een heel jaar voor € 12,-. Alleen niet vergeten op te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meen je dat, ik ga snel kijken! Dank je wel, gr, Gerry

      Verwijderen
  2. Oh nee he, dat kan ik natuurlijk niet weerstaan. Dankjewel voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een leuke aanbieding La Cucina Italiana 8 nummers voor € 8,- zie:http://shop.fnl.nl/euro-acties/la-cucina-italiana-euro-actie-8-nummers-voor-8.html

    BeantwoordenVerwijderen