zaterdag 30 juli 2011

USA, here we come!!!!!!

Eindelijk is het zover, morgen 30/7/11, vertrekken wij naar Amerika. Bepakt en bezakt want wij gaan echt kamperen. Dus is de tent mee, net als de matjes/slaapzakken en kookspulletjes. Aan de andere kant vd grote plas staat een 7 persoons auto klaar waar hopelijk alles in past. We hebben natuurlijk wel enige ervaring met onze Canada reis (2008), maar het blijft spannend!
In ieder geval gaan wij veel miles maken, overnachten soms in een hotel, maar voornamelijk wordt het kamperen (vaak primitief zonder stroom/water/wc).
Waarschijnlijk ook wel een beetje afzien, ook zonder stoelen, maar gelukkig staat in de meeste National Parks op iedere plek een picknicktafel/bankjes. Wij kopen er waarschijnlijk nog 2 regisseurstoelen bij. Ook gaan wij achter een Dutch Oven aan zodat we niet ieder avond op 2 pitjes hoeven te koken.
En natuurlijk uit eten. De kids verheugen zich erg op de ontbijten met pancakes (en alle cola). Ik weet nog niet helemaal waar ik mij op verheug, waarschijnlijk toch wel de bewoonde wereld vd West-coast. Chinatown in San Fransisco, de stranden, en alle boeken die ik ga lezen, zeker ook de supermarkten en speciale adresjes. Ik ben benieuwd waar ik allemaal mee thuis kom, in ieder geval iets culinairs voor de foodswap!
Voor onze familie en vrienden houden wij een apart blog bij, een soort reisverslag. Als het allemaal lukt ga ik ook af en toe een culinaire belevenis vermelden op dit blog, mits wij internetbereik hebben (in the outback).
Als alles volgens plan verloopt zijn wij 29 augustus weer 'home sweet home'.
('k ben niet zo'n vlieg-fan). Dus in ieder geval tot dan, maar waarschijnlijk tot eerder!



Vervolg: http://gewoonlekkergewoon.blogspot.nl/2011_08_01_archive.html
 http://gewoonlekkergewoon.blogspot.nl/2011/09/when-life-gives-you-lemons-make.html 
http://gewoonlekkergewoon.blogspot.nl/2011/09/end-of-story.htmlen
http://gewoonlekkergewoon.blogspot.nl/2011/09/bits-and-pieces.html

2 opmerkingen:

  1. Waarschijnlijk ben ik te laat en zijn jullie al op weg, maar toch een hele fijne vakantie gewenst.
    Geniet ervan. groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik ook net te laat ben, maar een heel fijne vakantie! Ik ben ook heel benieuwd met welke culinaire zaken je thuis komt!
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen