maandag 4 juli 2011

Eeerlijk zullen wij alles delen.......


Dit blog gaat over eten, en dat is natuurlijk een rekbaar begrip! Een tijdje terug maakte ik een video van ons konijn Blackie en nu zag ik weer iets leuks. Iedere ochtend zet ik, als goede moeder, een koekje, kwarten appeltjes en drinken klaar voor mijn kids.
Meestal nemen ze het braaf mee naar school, maar soms wordt het wel eens vergeten. Als ze het dan niet 's middags alsnog opeten ligt het nog dagen op het aanrecht.
De konijnen zijn er dan blij mee, maar vd week gooide ik een appelkwart op het terras voor de vogels. Een tijdje later zag ik dat vader/moeder merel zijn/haar jongen aan het voeren was! Zo schattig.
De jongen zijn volgens mij groter dan de vader/moeder, maar laten zich lekker voeren. Omstebeurten (ongeveer) kreeg ieder zijn deel. Ik dacht direct: voer voor mijn blog!

Snel pakte ik ons fototoestel en maakte een eeuw leuke opnames. Met onze videocamerara heb ik ook nog een filmpje gemaakt met zelfs 4 jongen, maar ik kan het stekkertje niet vinden om de video over te zetten naar de computer. Misschien later nog.


Mijn eigen 'jongen'zijn ook vaak druk in de weer met eten: Sacha had op een verjaardagsfeestje cupcakjes versierd. Of ik die snel kon fotograferen voor mijn blog zodat ze ze kon gaan opeten. Ik vind ze er geweldig uitzien. Heel creatief met een soort kneedmarsepein (niet echt lekker). It runs in the family!!

1 opmerking:

  1. Wij hebben tegenwoordig kraaien in de tuin. Stuk of 8 of 10. Minder schattig dan jouw vogeltjes...
    Die cupcakes zijn leuk geworden! Biggetjes, dat vind dochterlief hier ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen