maandag 25 juli 2011

Feest:altijd leuk!

lk ben nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze vakantie, lange to-do-lijst afwerken, bijv. alles wassen wat los/vast zit, koelkast/keuken/badkamer poetsen zodat ons huis netjes achterblijft voor de konijn/post/vissen-oppas, voor als we niet terugkomen en zeker ook voor als we wel terugkomen want ik weet dat het fijn is als je na de vakantie niet eerst een erfenis hoeft te verwerken.
 
uitnodiging in stijl

Voor nà de vakantie ben ik ook al weer bezig geweest: wij houden de laatste zaterdag van onze schoolvakantie een buurt/vrienden een AFTER-BBQ. Gezellig bijkletsen over de vakantiebelevenissen en de zomervakantie afsluiten, klaar voor het nieuwe schooljaar! Op onze kerstborrel komen altijd alleen maar volwassenen, nu is het mèt kids! Ik zie daar wel een beetje tegenop: als iedereen komt zijn het 24 volwassenen en 32 kids(+4)! Ik ga mij nog steeds richten op de volwassenen want bij de kids weet je toch nooit wat ze lekker vinden, gewoon broodje hamburger/knakworst ofzo. En als het slecht weer is blaas ik alles af want >50 personen passen echt niet in ons huis!

Mijn eeuwig actieve-creatieve buurvrouw had trouwens ook een leuke verjaardagsuitnodiging gemaakt. Echt leuk, misschien was iets groter wel steviger, maar natuurlijk ook meer knipwerk.

 

3x raden wat ze gingen doen??!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten