donderdag 9 maart 2017

Trots op jou!



Je houdt er van of je hebt er niets mee: Nutella®
Goed, ik dus niets, moet er niet aan denken om er een boterham van naar binnen te werken, veel te zoet en overheersend.
Ik ben sowieso niet zo'n broodmens, maar in ieder geval altijd meer voor hartig.
Lekker dikdakken (familiewoord voor stapelen) met bijv. ham, mayo+mierikswortel, rucola, avocado etc waarbij het brood bijna alleen de drager is voor al het lekkers....
Thuis zijn de zoetliefhebbers ook nog verdeeld in pro-Nutella en pro-Duo Penotti, schijnt toch weer héél anders te zijn.
Wat ik wel leuk vind: bakken met Nutella. Door het suikergehalte en de notensmaak natuurlijk een ideale basis om te gebruiken in degen of als vulling.
Type bonbon praliné!
Kijk, dàt vind ik dan wel weer lekker.
Op de website van Nutella kom je veel lekkere recepten tegen en er bestaat zelf een heel kookboek van.

We misten laatst opeens een net gekochte pot. Navraag bij alle verdachte gezinsleden leverde niets op tot Ilja (student) thuis kwam voor het weekend.
Ze dacht dat zij het als enige lekker vond..., tuurlijk, daarom kochten we een nieuwe pot.
Wij gunden haar als hardwerkende student natuurlijk haar verwenmomentje, maar niet zonder kritische (hazel)noot.
Positieve noot.
In tijdschriften kwam ik wel eens acties tegen om het etiket te personaliseren, leuk voor een geintje of een compliment.
Via de website kun je (maximaal afnemers per dag) je eigen opschrift invullen, 'Helemaal voor jou alleen' bleek jammer genoeg te lang.
Leuke actie.
Het kan nog gemakkelijker, bij de DEEN spotte ik onlangs een rekje met allemaal voorgedrukte tekststickers.
Max. 1 per pot, burgerlijk ongehoorzaam nam ik er 3 mee (kon niet kiezen).
Als kadootje kreeg Ilja haar eigen pot met 'trots op jou' label, ziet ze elke ochtend dat we trots op haar zijn. Een 'zoete' opsteker aan het begin van de (zware) dag.
Megadruk met haar moeilijke Natuurkunde-studie. Met veel up/downs en narrow escapes op weg om Natuurkunde-lerares te worden.

Supertrots op jou!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten