woensdag 25 januari 2012

Hoera Ties!

Afgelopen week werd mijn buurjongentje Ties 5 jaar.
Een tijd terug zag ik in een bakwinkeltje in Alkmaar hele leuke mini-muffinbakpapiertjes en kon het niet laten ze voor mijn buuf mee te nemen.
Stadter Mini Baking Cup Piraten pk/50
Het waren namelijk piraatvormpjes, ideaal voor een 5 jarige verjaardagtraktatie. Ik zag er een kraaiennest in.
Zo gezegd, zo gedaan, mijn buuf heeft er weer iets leuks van gemaakt!
Weer heel anders dan ik in mijn hoofd had (gewone vlag en halverwege stokje), maar zo zie je maar, er zijn altijd meerdere mogelijkheden.

Het was natuurlijk extra leuk dat oma een siliconen kasteelbakvorm had. Met de Ties-vlag op de hoektorens was dit een fantastische traktatie voor de meesters en juffen.

Natuurlijk moest ik een foto maken. Jammer genoeg was mijn batterij echter snel op zodat ik geen foto meer kon maken vd onderkant vd cupcakes (bijna mooiste deel). Toen ik later op de middag terugkeerde was het al te laat: er was gemuit en de buurpiraten hadden de cakejes al opgegeten.
Schobbejakken!


1 opmerking:

  1. Die oma en haar kastelenbakvorm! Dat simpele feit alleen al geeft mij weer volop inspiratie en drive.
    Ties, ik ben wat laat, maar gefeliciteerd, kerel! High five ...

    BeantwoordenVerwijderen