vrijdag 17 december 2010

Nee, dit is geen kersthapje.......



Meet Blackie!


Snel even een blogje tussendoor. Eigenlijk was ik bezig met foto's maken van mogelijke kersthapjes maar dit kon ik niet zo voorbij laten gaan! Wij hebben 2 konijnen, Blackie en Pinkie, 2 broertjes, allebei zwart.
Pinkie ziet er heel schattig uit met 1 oor omhoog en de andere hangend. Heel koddig. Als je hem los zou laten krijg je hem bijna niet meer te pakken. Hij loopt dus op z'n hoogst los in de ren. Blackie daartegen is heel makkelijk te vangen. Je roept een paar keer en hij komt rondjes om je heen rennen en dan kun je hem zo pakken.
Vanochtend had ik hem ook los gelaten. In de sneeuw die er toen al best veel lag. (Noord-Holland)
Het ziet er zo schattig uit, een konijn in de sneeuw. Een tijdje later zag ik hem weer voorbij komen en besloot een paar foto's te maken. Net toen ik een filmpje ging maken ontdekte hij opeens de appel die ik vd week naar buiten had gegooid voor de vogels. Hij ging lekker zitten eten.
Daarna heb ik hem toch maar weer in zijn hok gedaan omdat het wel erg veel ging sneeuwen. Nu ligt er zoveel dat ik hem denk ik niet meer had kunnen vinden! Groeten uit Winterwonderland!!!!!







Excuses voor het slechte filmpje

2 opmerkingen:

  1. Blackie is lief!
    Jij ook hoor mama.
    XXIlja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een poepie! En ik vind het helemaal niet erg hoor dat je jou konijn ook geplaatst hebt, geweldig zelfs. Deze beestje horen op de foto en niet op de kersttafel. Mijn konijn jaagt op de vogels die nu veel in de tuin komen eten. Ze vind dat alles van haar is:)

    BeantwoordenVerwijderen