dinsdag 17 december 2013

♫ Komt allen tezamen.....♫ ♫



Op naar het volgende feest!
Elk jaar organiseren wij een kerstborrel voor buren en vrienden, altijd leuk en gezellig.
Meestal een mannetje of 25-30, iets minder als er meer-gefortuneerden op wintersport gaan.
'k Weet nog niet waar we dit jaar op uitkomen, heb mijn uitnodigingen een beetje laat verspreid.
Ruim vt voren heb ik al een plan, maar door alle eerdere festiviteiten is het uiteindelijk toch altijd weer nippertjes werk.


Dit jaar had ik iets bedacht met een origami-feestjurk, kon ik in de uitnodiging schrijven dat ze geen feestjurk meer hoefden te kopen!
Wel een beetje sneu voor de heren trouwens, dus dat heb ik maar achterwege gelaten.

Speciaal voor dit plan had ik leuk kadopapier gekocht, schotse ruitjes. Leek mij wel leuk voor een kerstjurk, maar werd toch een beetje saai.
Gelukkig bedacht ik dat er in de kast nog een rol goudpapier lag, met lieve hartjes. Toen werd het echt een feestjurk.
Al doende verzon ik er een papieren onderzetter bij als engelenvleugel en een cakepop-stokje zodat je het in de hand kon houden.
Het vergde enig gefriemel, maar uiteindelijk lag de tafel vol met feestjurkjes.
Nu nog de hapjes verzinnen!!!!! (dat is mijn echte feestje)

 

 
 
Filmpje op You tube: origami feestjurk
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten