zondag 31 oktober 2010

'n Kijkje bij de buren.....

Voor ik aan dit blog begon volgde ik al graag een aantal bloggen. Op mijn blog staan er een aantal genoemd met link. Eén ervan is ZTRDG, oftewel ZATERDAG. Genoemd naar de leukste/lekkerstse dag vd week. Eigenlijk is het geen blog maar een website, een beetje een digitaal tijdschrift.
D.m.v lekkere recepten en korte culinaire nieuwsitems willen ze iedereen enthousiast maken voor seizoengebonden producten van locale producenten. Elke maand gaat er een nieuwe versie digitaal en kun je vaak ook kans maken op gratis kennismaking met leuke producten.
Zelf heb ik een keer een proeverij van Spaanse wijnen en tapas gewonnen bij Samen in de keuken te Alkmaar! Dit is een erg leuk kook/kadowinkeltje in een gezellig klein straatje in het centrum van Alkmaar. De dames die samen het winkeltje runnen hadden een soort menu van kleine hapjes gekookt.
Bij elk gerechtje kregen we een bijpassende Spaanse wijn, toegelicht door nicolas wijnen uit Zaandam. Het was een heerlijke middagje uit. Het smaakte naar meer. Ik houd de site dan ook goed in de gaten voor nieuwe wetenswaardigheden en kansen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten