vrijdag 11 februari 2011

And the winner of the Award is...........


Ik had het al wel eens gezien op een blog (geloof ik) maar er blijken Awards vergeven te worden van de ene Blogger aan de andere Blogger als blijk van waardering: de"My Blog has Attitude !"-Award.
Gisteren was ik the Lucky Girl, Nathalie van
Nathalie's Foodblog had zelf de eer gehad om deze Award te ontvangen en wilde deze o.a aan mij doorgeven! (omdat ik zo'n leuke schrijfstijl had)
Zeer vereerd natuurlijk. Ook al heb je zelf veel plezier aan het schrijven van je Blog, het is ook fijn om door andere gewaardeerd te worden.

Dat Award gebeuren is natuurlijk typisch Amerikaans (deze oorspronkelijk ook)
Zelfs op school schijn je daar allemaal Awards en Honours te krijgen aan het eind van het schooljaar, met de meest mooie namen (de beste schoenveterstrikker vd klas etc.), positieve aandacht is een Big Thing!
Nu lijkt het een beetje op een kettingbrief, iets dat ik normaal gesproken compleet boycot, maar in deze vorm vind ik het OK.
Je wordt zelf in het zonnetje gezet en je wijst je lezers op 3 andere Blogs die jij de moeite waard vindt. Alleen maar winnaars dus.
Nu komt het moeilijke deel: één vd voorwaarden voor het accepteren van de Award is dat je 3 redenen noemt waarom jij deze Award verdiend zou hebben. Ahum, moeilijk, moeilijk.
Misschien  
  • omdat ik graag mijn enthousiasme over eten met anderen deel?
  • omdat ik mijn directe omgeving met mijn Blog verlos van oeverloos geneuzel?
  • omdat ik blijkbaar anderen plezier doe met datzelfde geneuzel?               
            
Vervolgens hoor ik 3 (oorspronkelijk geloof ik 5) andere Blogs te nomineren voor de Áttitude Award, best ook moeilijk, ik lees veel Blogs maar dat zijn vaak Amerikaanse en ik wil nu graag Nederlandse Blogs in het zonnetje zetten!
Dit zijn ze geworden:

Uit de keuken van Levine (Arden): omdat zij een vd eerste blogs was die ik regelmatig las. Ze schrijft erg enthousiast over haar bakkunsten en bakt de mooiste broden! Tevens geeft ze broodbakcursussen aan huis. Sinds zij mijn link aan haar blog heeft toegevoegd krijg ik veel bezoekers via haar.

BloesemBlog van grafisch ontwerpster Irene van Hoof. Na vele omzwervingen woont ze nu met haar gezin in Kuala Lumpur en laat op haar blog haar dagelijkse vondsten op het gebied van huis en kidsstuff zien. De meest leuke dingen van individuele designers. Mijn favoriete onderdeel is echter: Mom Stories , waarin moeders/designers over de hele wereld een inkijkje geven in hun huis, gezin en werk. Ik word al helemaal moe als ik al die perfectie zie. Ik voel me echt een koekoeksjong.

Een bloem in je haar : een blog van de Madame van de internetwinkel Madame Charlotte waar je leuke dingen op eet/kookgebied kunt kopen. Met haar cateringbedrijf organiseert ze graag feesten met een personal touch. Met haar ruime ervaring op kookgebied (oa Allerhande) kan ze een origineel aanbod doen!

Ik hoop dat ook zij (en Nathalie) van hun Awards genieten want een beetje zonneschijn doet iedereen goed!!!!!!!!

2 opmerkingen: